Vykupujete telefóny?
Áno, vykupujeme smartfóny aj iné zariadenia (prevažne smartfóny a slúchadlá značky Apple).
Zariadenia, ktoré vykupujeme, je potrebné priniesť osobne na ktorúkoľvek našu pobočku.
Aby sme predišli falzifikátom, otvárame krabicu a detailne kontrolujeme obsah!
Kedy dostanem peniaze za výkup?
V niektorých prípadoch, je nutná kompletná diagnostika naším technikom. Tzn. Keď k nám prinesiete zariadenie na výkup, nedostanete peniaze ihneď ale až po kompletnej diagnostike zariadenia.
Kompletná diagnostika zariadenia môže trvať napr. 2 pracovné dni. Záleží to od vyťaženosti technika.
Čo určuje hodnotu telefónu?
Výkupná cena mobilného telefónu je podmienená jeho technicko-vizuálnym stavom, teda úrovňou jeho opotrebovania.
Aký stav telefónu môžem označiť ako nový?
Nový telefón je:
nepoužívaný, v kompletnom balení (krabica a príslušenstvo) so záručným listom.
bol kúpený na Slovensku a od jeho kúpy neuplynuli viac ako 2 mesiace.
V prípade, že telefón má menej ako 2 mesiace a má rozbitý displej, vzhľadom na výšku nákladov spojených s výmenou obrazovky ho považujeme za použité zariadenie.
Musím pred predajom telefónu vymazať jeho pamäť?
Každé zariadenie musí byť pred výkupom ohlásené z cloudu.
Všetky telefóny sú po výkupe resetované do továrenských nastavení. Napriek tomu odporúčame, aby ste si všetky údaje v mobile vymazali ešte pred predajom.
Postup pri výkupe
Náš pracovník skontroluje stav vášho zariadenia.
Zariadenie, ktoré spĺňa naše podmienky, bude zaradené do príslušnej kategórie (A+, A, B).
Následne vás náš pracovník informuje o výkupnej cene za vaše zariadenie.
Ak s cenou súhlasíte, vystaví náš pracovník 2x kúpno-predajnú zmluvu.
Po podpísaní kúpno-predajnej zmluvy za obe strany (kupujúci - FixServis, predávajúci - Vy) vám bude odovzdaná hotovosť (doklad s eKasy) a 1 originál kúpno-predajnej zmluvy.
#vykup #vykuptelefonu #smartfon #hodnota #pamat #oznacenie #stavtelefonu #kupenynaSlovensku #nepouzivany #postup #cena #vykupnacena #peniaze