Přeskočit na hlavní obsah
Osobný odber

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne? Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Aktualizováno před více než rokem

O objednávke

  • Všetky objednávky vytvorené pred 13:00h, spracujeme a expedujeme v daný pracovný deň.

  • O predpokladanom termíne dodania vás budeme informovať individuálne prostredníctvom notifikačného e-mailu.

  • Predmet e-mailu: Tovar na vyzdvihnutie

  • Objednávky spracovávame a odosielame až po pripísaný platby (platba kartou, bankový prevod) na náš účet.

Vyzdvihnutie objednávky

  • Osobný odber je možný na pobočke, ktorú ste si zvolili v objednávke.

  • Otváracie hodiny vybranej pobočky budú uvedené v e-maily alebo si ich môžete pozrieť na našej stránke v sekcii Kontakt.

  • Tovar vám pripravíme a následne vás budeme informovať o možnosti vyzdvihnutia prostredníctvom notifikačného e-mailu a SMS správy. Nie je nutné navštíviť našu predajňu skôr, nakoľko objednávku nebudeme vedieť ihneď pre Vás pripraviť.

Predĺženie rezervácie

  • Objednávku je možné predĺžiť, max. o 5 dni. Avšak, je nutné aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu.

  • O možnosti predĺženia rezervácie tovaru vás informujeme aj v notifikačnom e-maily.

    • Predmet: Tovar na vyzdvihnutie

  • Následne vám príde pripomienka e-mailom.

    • Predmet e-mailu: Pripomienka na vyzdvihnutie


#osobnyodber #vyzdvihnutie #objednavka #rezervacia

Dostali jste odpověď na svou otázku?