V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, je možné do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť tovar.
Do zásielky, prosím, nezabudnite pripojiť aj vyplnený protokol odstúpenie od zmluvy. Bez protokolu nebudeme vedieť zásielku identifikovať a spracovať odstúpenie. V protokole vyplňte všetky informácie, ako je číslo objednávky, tovar, ktorý vraciate a číslo účtu, aby sme vám vedeli poslať platbu.
Ak nemáte možnosť si daný dokument vytlačiť, napíšte nám, prosím, čitateľne číslo objednávky/variabilný symbol na čistý papier a vložte do zásielky.
Zásielku môžete poslať:
Bezplatne cez výdajné miesto Packeta*
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Na našu adresu poštou alebo kuriérom:
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.
Prípadne sa zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.
Rozhodli ste sa tovar vrátiť? Poprosíme vás:
Vráťte tovar v pôvodom a nepoškodenom obale.
Ak tovar obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
Použitý tovar, napríklad vymenený LCD displej, očistite od zbytočného lepidla.
Vyplňte a priložte do zásielky protokol - odstúpenie od zmluvy.
Pri odoslaní zásielky si pýtajte od dopravcu trasovacie číslo alebo potvrdenie, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť.
Ak nás navštívite osobne na niektorej predajni, kolegovia iba prevezmú vaše odstúpenie a odošlú ho na našu centrálu. Spracovaniu sa bude venovať náš tím z e-shop oddelenia.
O aktuálnom stave vášho odstúpenia od zmluvy vás budeme po spracovaní informovať e-mailovou notifikáciou.
#podmienky #vratenietovaru #odstupenieodzmluvy #kurier #Zasielkovna #Packeta #posta