Přeskočit na hlavní obsah

Odstúpenie od zmluvy

Chcem vrátiť tovar. Aké sú podmienky vrátenia tovaru? Ako pošlem zakúpený tovar na odstúpenie?

Aktualizováno před více než 3 týdny

V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť.

Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy

Do zásielky, prosím, nezabudnite priložiť vyplnený protokol o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete v sekcii Vrátenie tovaru do 14 dní.
Bez neho nebudeme vedieť zásielku identifikovať a odstúpenie od zmluvy spracovať.
V protokole uveďte čitateľne všetky potrebné informácie:

  • číslo objednávky

  • názov tovaru, ktorý vraciate (prípadne jeho číslo artiklu, uvedené na expedičnom liste)

  • číslo účtu, na ktorý vám máme vrátiť platbu.

Ak si dokument nemôžete vytlačiť, stačí, ak čitateľne napíšete číslo objednávky alebo variabilný symbol na čistý papier a vložíte ho do zásielky. Daný protokol vyplníte elektronicky a pošlete nám ho na [email protected].

Spôsoby vrátenia tovaru

  • Bezplatne cez podacie miesto Packeta
    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu
    Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX ale iba na odbernom mieste Packety.

  • Na našu adresu poštou alebo kuriérom
    iFix s.r.o.
    Námestie hraničiarov 6/A
    851 03 Bratislava
    Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

  • Bezplatne prostredníctvom služby DPD
    Na stránke DPD si vytvoríte návratový štítok. Následne zásielku odovzdáte cez odberné miesto DPD alebo DPD Box podľa inštrukcií.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu

  • Osobne na ktorejkoľvek našej pobočke

Rozhodli ste sa tovar vrátiť? Poprosíme vás:

  • Vráťte tovar v pôvodnom a nepoškodenom obale

  • Ak tovar obsahuje ochranné lepky, neodstraňujte ich

  • Použitý tovar (napr. LCD displej) pred vrátením očistite od zvyškov lepidla

  • Vyplňte a priložte protokol o odstúpení od zmluvy

  • Pri odoslaní zásielky si vyžiadajte sledovacie (tracking) číslo alebo potvrdenie o odoslaní, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť

  • Ak zásielku odovzdáte osobne na predajni, kolegovia ju prevezmú a odošlú na centrálu, kde ju zodpovedné oddelenie spracuje

Lehota na vybavenie odstúpenia

Všetky odstúpenia od zmlúv spracovávame chronologicky od najstarších. Spracovanie začína až po fyzickom doručení na našu adresu a trvá zvyčajne 2-4 pracovné dni. O stave vášho odstúpenia vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou a platbu vrátime späť na účet, ktorý bol vyplnený na protokole, v priebehu 5-7 pracovných dní.

Pokiaľ ste číslo účtu nevyplnili, kontaktujte nás.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#podmienky #vratenietovaru #odstupenieodzmluvy #kurier #Zasielkovna #Packeta #posta

Dostali jste odpověď na svou otázku?