V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť.
Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy
Do zásielky, prosím, nezabudnite priložiť vyplnený protokol o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete v sekcii Vrátenie tovaru do 14 dní.
Bez neho nebudeme vedieť zásielku identifikovať a odstúpenie od zmluvy spracovať.
V protokole uveďte čitateľne všetky potrebné informácie:
číslo objednávky
názov tovaru, ktorý vraciate (prípadne jeho číslo artiklu, uvedené na expedičnom liste)
číslo účtu, na ktorý vám máme vrátiť platbu.
Ak si dokument nemôžete vytlačiť, stačí, ak čitateľne napíšete číslo objednávky alebo variabilný symbol na čistý papier a vložíte ho do zásielky. Daný protokol vyplníte elektronicky a pošlete nám ho na [email protected].
Spôsoby vrátenia tovaru
Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX ale iba na odbernom mieste Packety.
Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.Osobne na ktorejkoľvek našej pobočke
Rozhodli ste sa tovar vrátiť? Poprosíme vás:
Vráťte tovar v pôvodnom a nepoškodenom obale
Ak tovar obsahuje ochranné lepky, neodstraňujte ich
Použitý tovar (napr. LCD displej) pred vrátením očistite od zvyškov lepidla
Vyplňte a priložte protokol o odstúpení od zmluvy
Pri odoslaní zásielky si vyžiadajte sledovacie (tracking) číslo alebo potvrdenie o odoslaní, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť
Ak zásielku odovzdáte osobne na predajni, kolegovia ju prevezmú a odošlú na centrálu, kde ju zodpovedné oddelenie spracuje
Lehota na vybavenie odstúpenia
Všetky odstúpenia od zmlúv spracovávame chronologicky od najstarších. Spracovanie začína až po fyzickom doručení na našu adresu a trvá zvyčajne 2-4 pracovné dni. O stave vášho odstúpenia vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou a platbu vrátime späť na účet, ktorý bol vyplnený na protokole, v priebehu 5-7 pracovných dní.
Pokiaľ ste číslo účtu nevyplnili, kontaktujte nás.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#podmienky #vratenietovaru #odstupenieodzmluvy #kurier #Zasielkovna #Packeta #posta