Přeskočit na hlavní obsah
Odstúpenie od zmluvy

Chcem vrátiť tovar. Aké sú podmienky vrátenia tovaru? Ako pošlem zakúpený tovar na odstúpenie?

Aktualizováno před více než měsícem

V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, je možné do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť tovar.

Do zásielky, prosím, nezabudnite pripojiť aj vyplnený protokol odstúpenie od zmluvy. Bez protokolu nebudeme vedieť zásielku identifikovať a spracovať odstúpenie. V protokole vyplňte všetky informácie, ako je číslo objednávky, tovar, ktorý vraciate a číslo účtu, aby sme vám vedeli poslať platbu.

Ak nemáte možnosť si daný dokument vytlačiť, napíšte nám, prosím, čitateľne číslo objednávky/variabilný symbol na čistý papier a vložte do zásielky.

Zásielku môžete poslať:

  1. Bezplatne cez výdajné miesto Packeta*

    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.

  2. Na našu adresu poštou alebo kuriérom:

    iFix s.r.o.

    Námestie hraničiarov 6/A

    851 03 Bratislava

    Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

  3. Prípadne sa zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.

Rozhodli ste sa tovar vrátiť? Poprosíme vás:

  • Vráťte tovar v pôvodom a nepoškodenom obale.

  • Ak tovar obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.

  • Použitý tovar, napríklad vymenený LCD displej, očistite od zbytočného lepidla.

  • Vyplňte a priložte do zásielky protokol - odstúpenie od zmluvy.

  • Pri odoslaní zásielky si pýtajte od dopravcu trasovacie číslo alebo potvrdenie, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť.

  • Ak nás navštívite osobne na niektorej predajni, kolegovia iba prevezmú vaše odstúpenie a odošlú ho na našu centrálu. Spracovaniu sa bude venovať náš tím z e-shop oddelenia.

O aktuálnom stave vášho odstúpenia od zmluvy vás budeme po spracovaní informovať e-mailovou notifikáciou.


#podmienky #vratenietovaru #odstupenieodzmluvy #kurier #Zasielkovna #Packeta #posta

Dostali jste odpověď na svou otázku?