Přeskočit na hlavní obsah

Stav objednávky, Dostupnosť produktu

Ako zistím stav svojej objednávky? Aká je dostupnosť produktu?

Aktualizováno tento týden

Stav objednávky

  • Stav objednávky môžete sledovať po prihlásení sa (vpravo hore) do vášho konta na našej stránke v sekcii „Objednávky“ kde nájdete časť „História objednávok“

  • O stave vašej objednávky vás priebežne informujeme notifikačným e-mailom. Pri osobných odberoch je to aj prostredníctvom SMS správ.

Prihlásenie

(Pre sledovanie objednávky je nutné sa prihlásiť)

Rýchly výber

(Ak som prihlásený, viem sa cez rýchle menu dostať k svojim objednávkam)

História objednávok

(V histórií objednávok vidím celú svoju objednávkovú históriu. Cez vyhľadávanie viem nájsť konkrétnú objednávku podľa variabilného symbolu alebo produkt)

Dostupnosť produktu

Pri každom produkte máme uvedenú dodaciu lehotu alebo predbežný termín naskladnenia.

Využívame tieto dostupnosti:

  • Skladom – tovar máme skladom a doručíme ho k vám domov do 24-48 hodín

  • Skladom (shop) – tovar máme skladom na našej predajni, kde si ho viete priamo zakúpiť alebo vám ho doručíme prostredníctvom eshop objednávky do 2-4 pracovných dní.

  • Očakávame – produkt nemáme skladom, no pri každom produkte máme napísaný predpokladaný termín naskladnenia.

  • Na objednávku - produkt nemáme skladom a naskladnenie produktu začne prebiehať až po vytvorení vašej objednávky. V zátvorke uvádzame len predbežný termín naskladnenia.

Informácie k produktom

Všeobecne platí, ak produkt nie je skladom, je pri každom produkte uvedený predbežný termín naskladnenia od vytvorenia objednávky. Produkty objednávame na základe dopytu z vytvorených objednávok.

  • Po vytvorení objednávky príde do emailu potvrdenie, ktoré obsahuje rovnaké skladové dostupnosti, ktoré boli na webe v čase objednávky.

  • Pokiaľ produkt nevieme naskladniť v pôvodnej dodacej lehote, ste informovaní dodatočným notifikačným e-mailom s novým termínom naskladnenia.

  • Keď nám dodávateľ potvrdí termín naskladnenia, ste rovnako informovaní notifikačným e-mailom s predbežným dátumom naskladnenia produktu.

  • Objednávku je možné upraviť alebo zrušiť pokiaľ nie je v procese fakturácie/expedície. Znamená to, že ak Vám príde email o tom, že Vašu objednávku spracovávame na fakturáciu, nie je možné ju už modifikovať.

Bližšie sa dodacím lehotám venujeme tu.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#objednavka #prihlasenie #dorucenie #casdodania #sledovaniezasielky #zasielka #dostupnost #stavobjednavky #termindodania #skladom #tovarnaobjednavku

Dostali jste odpověď na svou otázku?