Chybný náhradný diel

Chybný náhradný diel

Aktualizováno před více než týdnem

Na náhradný diel, ktorý ste si vlastnoručne namontovali do zariadenia, si spoločnosť iFix s.r.o. vyhradzuje právo vám reklamáciu zamietnuť.

Ak reklamačný technik vyhodnotí, že vám bol doručený chybný diel, ktorý nebol mechanicky poškodený vlastnou inštaláciou, máte právo na reklamáciu.

Ak si neviete demontovať náhradný diel zo zariadenia, máte právo zaslať na reklamáciu celé zariadenie. V tom prípade vám bude účtovaný poplatok 20€ za demontáž náhradného dielu zo zariadenia.

Ak bude uznaná reklamácia a náhradný diel nemáme dostupný, budete informovaní e-mailovou notifikáciou, že reklamovaný náhradný diel je v stave „čaká sa na diel“.

V prípade nedostupnosti daného dielu vás kontaktuje reklamačné oddelenie, ktoré vás informuje o čase dodania dielu, prípadne vám ponúkne možnosť vrátenia peňazí.


#nahradnydiel #reklamacia #demontacia #cakasanadiel #vadnydiel

Dostali jste odpověď na svou otázku?