Kedy mám nárok na vrátenie peňazí?
Nárok na vrátenie peňazí, máte ak:
Je reklamovaná 3x tá istá vada na tom istom zariadení
Sú reklamované 4x rôzne vady na tom istom zariadení
Nie je dostupný náhradný diel
Odstúpenie od zmluvy
Kedy mi vrátite peniaze?
Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne, ak preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.
Podmienky reklamácie
Na náhradný diel, ktorý ste si vlastnoručne namontovali do zariadenia, si spoločnosť iFix s.r.o. vyhradzuje právo vám reklamáciu zamietnuť.
Ak reklamačný technik vyhodnotí, že vám bol doručený chybný diel, ktorý nebol mechanicky poškodený vlastnou inštaláciou, máte právo na reklamáciu.
Ak si neviete demontovať náhradný diel zo zariadenia, máte právo zaslať na reklamáciu celé zariadenie. V tom prípade vám bude účtovaný poplatok 20€ za demontáž náhradného dielu zo zariadenia.
Ak bude uznaná reklamácia a náhradný diel nemáme dostupný, budete informovaní e-mailovou notifikáciou, že reklamovaný náhradný diel je v stave „čaká sa na diel“.
V prípade nedostupnosti daného dielu vás kontaktuje reklamačné oddelenie, ktoré vás informuje o čase dodania dielu, prípadne vám ponúkne možnosť vrátenia peňazí.