Všechny sbírky
Reklamácie a odstúpenie
Reklamácie - E-shop
Vrátenie peňazí, Podmienky reklamácie
Vrátenie peňazí, Podmienky reklamácie
Aktualizováno před více než týdnem

Kedy mám nárok na vrátenie peňazí?

Nárok na vrátenie peňazí, máte ak:

  • Je reklamovaná 3x tá istá vada na tom istom zariadení

  • Sú reklamované 4x rôzne vady na tom istom zariadení

  • Nie je dostupný náhradný diel

  • Odstúpenie od zmluvy

Kedy mi vrátite peniaze?

  • Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne, ak preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.

Podmienky reklamácie

  • Na náhradný diel, ktorý ste si vlastnoručne namontovali do zariadenia, si spoločnosť iFix s.r.o. vyhradzuje právo vám reklamáciu zamietnuť.

  • Ak reklamačný technik vyhodnotí, že vám bol doručený chybný diel, ktorý nebol mechanicky poškodený vlastnou inštaláciou, máte právo na reklamáciu.

  • Ak si neviete demontovať náhradný diel zo zariadenia, máte právo zaslať na reklamáciu celé zariadenie. V tom prípade vám bude účtovaný poplatok 20€ za demontáž náhradného dielu zo zariadenia.

  • Ak bude uznaná reklamácia a náhradný diel nemáme dostupný, budete informovaní e-mailovou notifikáciou, že reklamovaný náhradný diel je v stave „čaká sa na diel“.

  • V prípade nedostupnosti daného dielu vás kontaktuje reklamačné oddelenie, ktoré vás informuje o čase dodania dielu, prípadne vám ponúkne možnosť vrátenia peňazí.

Dostali jste odpověď na svou otázku?