Přeskočit na hlavní obsah

Reklamácia servisu

Chcem si uplatniť reklamáciu opravy. Ako mám postupovať?

Aktualizováno před více než měsícem

Ak si želáte uplatniť reklamáciu opravy, môžete nám zariadenie doručiť osobne na ktorúkoľvek z našich pobočiek, alebo nám ho zaslať poštou či kuriérom.

V prípade, že sa vo vašom okolí nenachádza žiadna z našich pobočiek, kontaktujte nás prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom na e-mailovej adrese [email protected] – radi vám bezplatne zabezpečíme odvoz zariadenia kuriérom.

Pri podaní reklamácie servisu je potrebné predložiť jeden z nasledujúcich dokladov:

  • Protokol o oprave – môže byť v elektronickej podobe (napr. e-mail), alebo v papierovej forme, ktorú ste obdržali pri prijatí zariadenia do servisu

  • alebo pokladničný doklad o zaplatení opravy

Upozorňujeme, že záruka sa nevzťahuje na zariadenia, ktoré boli poškodené tekutinou alebo mechanicky (napr. pád, ohnutie, prasknutie). V takýchto prípadoch nie je možné reklamáciu uznať.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#servis #oprava #cena #poskodenezariadenie #suma #neoriginalnydiel

Dostali jste odpověď na svou otázku?