Ak si želáte uplatniť reklamáciu opravy, môžete nám zariadenie doručiť osobne na ktorúkoľvek z našich pobočiek, alebo nám ho zaslať poštou či kuriérom.
V prípade, že sa vo vašom okolí nenachádza žiadna z našich pobočiek, kontaktujte nás prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom na e-mailovej adrese [email protected] – radi vám bezplatne zabezpečíme odvoz zariadenia kuriérom.
Pri podaní reklamácie servisu je potrebné predložiť jeden z nasledujúcich dokladov:
Protokol o oprave – môže byť v elektronickej podobe (napr. e-mail), alebo v papierovej forme, ktorú ste obdržali pri prijatí zariadenia do servisu
alebo pokladničný doklad o zaplatení opravy
Upozorňujeme, že záruka sa nevzťahuje na zariadenia, ktoré boli poškodené tekutinou alebo mechanicky (napr. pád, ohnutie, prasknutie). V takýchto prípadoch nie je možné reklamáciu uznať.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#servis #oprava #cena #poskodenezariadenie #suma #neoriginalnydiel