Aký je postup pri oprave?
Odovzdajte nám svoje zariadenie osobne na jednej z našich pobočiek alebo nám ho zašlite poštou či kuriérom.
Ak zariadenie prinesiete osobne, spolu s kolegom na predajni vyplníte servisný protokol s popisom poruchy.
V prípade, že nám zariadenie zasielate, je potrebné najskôr vytvoriť objednávku servisu cez našu webovú stránku v sekcii Oprava a servis.
Náš postup pri oprave
Ak zákazník žiada konkrétnu opravu, diagnostika nie je vykonávaná
Ak sa na zariadení zistí iná chyba, informujeme vás o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky, kde uvedieme presnú chybu aj cenu opravy
Po odsúhlasení cenovej ponuky vykoná servisný technik opravu
V prípade, že s cenou opravy nesúhlasíte, servisný technik nevykoná opravu a zaplatíte len za diagnostiku zariadenia
Ak sa na zariadení nezistí iná chyba, servisný technik vykoná opravu
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#oprava #postup #diagnostikazariadenia #cenaopravy