Přeskočit na hlavní obsah

Online Reklamácia

Ako postupovať pri reklamácii online? Ako dlho budete reklamáciu riešiť? V akom stave je moja reklamácia?

Aktualizováno před více než 3 týdny

Dôležité upozornenie

Tovar si skontrolujte ihneď po prevzatí, najlepšie priamo pred kuriérom. V prípade, že Vám bol doručený poškodený produkt, je potrebné spísať aj škodový zápis s kuriérom a taktiež nám situáciu nahlásiť do 12 hodín od obdržania zásielky. Ak do 12 hodín nebude škoda nahlásená, následná reklamácia bude automaticky zamietnutá.

Situáciu viete nahlásiť prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo emailom na [email protected]. Nezabudnite do správy priložiť fotky, ktoré nám pomôžu situáciu rýchlejšie vyriešiť. Po tom, čo nahlásite škodu, vás bude kontaktovať príslušné oddelenie s informáciami o ďalšom postupe.

Podanie reklamácie cez web

Online reklamácia

  • Jednoduché podanie priamo cez web (nutné mať u nás zaregistrovaný účet)

  • Všetky inštrukcie pre odoslanie reklamácie dostanete priamo do emailu

  • Stav reklamácie je možné sledovať online

Pri podaní reklamácie postupujte podľa nasledujúcich krokov:

Do zásielky, prosím, priložte:

  • Číslo reklamácie, ktoré sa zobrazí v záhlaví po jej odoslaní, napríklad: Reklamácia č. #2400079

  • Bez čísla reklamácie nebude možné zásielku identifikovať a reklamáciu spracovať

  • Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná

  • Produkt

Spôsoby poslania zásielky k nám

  • Bezplatne cez podacie miesto Packeta
    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu
    Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX ale iba na odbernom mieste Packety.

  • Na našu adresu poštou alebo kuriérom
    iFix s.r.o.
    Námestie hraničiarov 6/A
    851 03 Bratislava
    Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

  • Bezplatne prostredníctvom služby DPD
    Na stránke DPD si vytvoríte návratový štítok. Následne zásielku odovzdáte cez odberné miesto DPD alebo DPD Box podľa inštrukcií.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu

  • Osobne na ktorejkoľvek našej pobočke

Dôležité informácie

  • Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.

  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. Toto potvrdenie slúži na to, aby sme mohli zásielku sledovať a taktiež pomôže v prípade problémov s doručením zásielky.

  • Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.

  • O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou, v prípade online reklamácie môžete stav sledovať na našom webe.

Lehota na vybavenie reklamácie

  • Zákonom stanovená lehota: 30 dní

  • Náš priemerný čas vybavenia reklamácie: 10 pracovných dní (*môže sa v niektorých ročných obdobiach meniť)


V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#reklamacia #onlinepodanie

Dostali jste odpověď na svou otázku?