Dôležité upozornenie
Tovar si skontrolujte ihneď po prevzatí, najlepšie priamo pred kuriérom. V prípade, že Vám bol doručený poškodený produkt, je potrebné spísať aj škodový zápis s kuriérom a taktiež nám situáciu nahlásiť do 12 hodín od obdržania zásielky. Ak do 12 hodín nebude škoda nahlásená, následná reklamácia bude automaticky zamietnutá.
Situáciu viete nahlásiť prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo emailom na [email protected]. Nezabudnite do správy priložiť fotky, ktoré nám pomôžu situáciu rýchlejšie vyriešiť. Po tom, čo nahlásite škodu, vás bude kontaktovať príslušné oddelenie s informáciami o ďalšom postupe.
Podanie reklamácie cez web
Online reklamácia
Jednoduché podanie priamo cez web (nutné mať u nás zaregistrovaný účet)
Všetky inštrukcie pre odoslanie reklamácie dostanete priamo do emailu
Stav reklamácie je možné sledovať online
Pri podaní reklamácie postupujte podľa nasledujúcich krokov:
Vytvorte si reklamáciu online vo svojom účte. Návod ako nato nájdete na našom webe Ako postupovať pri podaní reklamácie
Pripravte tovar na odoslanie.
Do zásielky, prosím, priložte:
Číslo reklamácie, ktoré sa zobrazí v záhlaví po jej odoslaní, napríklad: Reklamácia č. #2400079
Bez čísla reklamácie nebude možné zásielku identifikovať a reklamáciu spracovať
Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná
Produkt
Spôsoby poslania zásielky k nám
Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX ale iba na odbernom mieste Packety.
Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.Osobne na ktorejkoľvek našej pobočke
Dôležité informácie
Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. Toto potvrdenie slúži na to, aby sme mohli zásielku sledovať a taktiež pomôže v prípade problémov s doručením zásielky.
Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.
O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou, v prípade online reklamácie môžete stav sledovať na našom webe.
Lehota na vybavenie reklamácie
Zákonom stanovená lehota: 30 dní
Náš priemerný čas vybavenia reklamácie: 10 pracovných dní (*môže sa v niektorých ročných obdobiach meniť)
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#reklamacia #onlinepodanie