Ideálne pre 1 produkt, rýchlejšie vybavenie, sledovanie online a ekologické riešenie.
Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov:
Vytvorte si reklamáciu online vo svojom účte.
Pripravte tovar na odoslanie. Do zásielky, prosím, priložte:
Číslo reklamácie, ktoré sa zobrazí v záhlaví po jej odoslaní, napríklad: Reklamácia č. #2400067.
Bez čísla reklamácie nebude možné zásielku identifikovať a reklamáciu spracovať.
Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná.
Tovar v pôvodnom obale. Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia nebude uznaná.
3. Odošlite tovar jednou z možností:
1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX.
2. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.
3. Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.
Dôležité informácie
Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.
Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.
O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.
Lehota na vybavenie reklamácie
Zákonom stanovená lehota: 30 dní
Naša priemerná doba vybavenia: 5 až 10 pracovných dní
Ak je tovar skladom, reklamáciu vybavíme rýchlejšie.
Celý proces reklamácie ONLINE sme rozdelili do niekoľkých jednoduchých krokov. Stačí postupovať podľa návodu.