Přeskočit na hlavní obsah

Expedícia/Doručenie objednávky

Akým spôsobom a kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Aktualizováno tento týden

Expedícia objednávky

  • Objednávky vytvorené do 13:00 spracujeme a expedujeme v ten istý pracovný deň, pokiaľ je tovar na našom centrálnom sklade a objednávka je uhradená vopred alebo je na dobierku.​

  • Objednávky vytvorené do 16:00 s doručením prostredníctvom GLS budú expedované taktiež v deň vytvorenia objednávky, a to iba v prípade, že je tovar na našom centrálnom sklade a objednávka je uhradená vopred alebo je na dobierku.​

  • Objednávky s platbou bankovým prevodom alebo online platbou budú spracované a expedované až po pripísaní platby na náš účet.

Tovar na distribučnom sklade (expedícia do 2 pracovných dní)

  • Ak ste si objednali tovar, ktorý sa nachádza na našom distribučnom sklade, bude potrebné ho najskôr presunúť na centrálny sklad. Oba sklady sa nachádzajú v rovnakom meste, preto presun trvá maximálne 24 hodín. Z tohto dôvodu budú objednávky obsahujúce tovar z distribučného skladu expedované v priebehu 24–48 hodín. Presuny medzi skladmi prebiehajú len počas pracovných dní.

  • Na webe sú produkty z distribučného skladu označené ako Skladom s informáciou "Expedujeme do 2 pracovných dní".

Doručenie objednávky

  • Ak ste si zvolili osobný odber, objednávku si budete môcť vyzdvihnúť na vami zvolenej pobočke. Prosíme vás, aby ste počkali na potvrdzujúci e-mail a SMS správu o tom, že objednávka je pripravená na vyzdvihnutie. Pobočku nie je potrebné navštíviť skôr, nakoľko vaša objednávka ešte nemusí byť pripravená. Objednávka bude dostupná na pobočke v priebehu 1–2 pracovných dní od jej vytvorenia, v závislosti od lokality pobočky.

  • Ak ste si zvolili doručenie kuriérom, tovar vám bude doručený prostredníctvom dopravcu, ktorého ste si zvolili v nákupnom košíku. V prípade technických problémov na strane dopravcu si vyhradzujeme právo zmeniť prepravcu s cieľom zabezpečiť čo najrýchlejšie doručenie zásielky.

  • Štandardne prepravujeme zásielky iba spoločnosťami – DPD, GLS, Packeta a SPS

  • Po odovzdaní zásielky prepravnej spoločnosti už rýchlosť doručenia závisí od konkrétneho dopravcu. Tento čas nevieme ovplyvniť, ale vo väčšine prípadov je tovar doručený do ďalšieho pracovného dňa. Ak sa vám zdá, že doručovanie trvá príliš dlho, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom chatu.

Tovar na objednávku

  • V prípade, že ste si objednali tovar na objednávku, je potrebné počkať na e-mail s informáciami o predpokladanom termíne naskladnenia. Viac informácií ohľadne dodacích dôb nájdete na našom webe v sekcii Doprava a stav na sklade.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#objednanytovar #dorucenie #dopravca #nakupnykosik #osobnyodber #SPS #GLS #Zasielkovna #Packeta

Dostali jste odpověď na svou otázku?