Přeskočit na hlavní obsah
Vyzdvihnutie zariadenia

Ako prevziať zariadenie zo servisu?

Aktualizováno před více než rokem

Vaše zariadenie si môžete prevziať:

    • Pri vyzdvihnutí budeme od vás požadovať Protokol o oprave* alebo pokladničný doklad o zaplatení opravy.

      *Protokol o oprave môže byť v elektronickej forme (e-mail) alebo v papierovej forme, ktorý ste dostali pri odovzdaní zariadenia na servis.

  • alebo vám ho zašleme kuriérom.

    • Ak je oprava nad 80€ s DPH, poplatok za doručenie neplatíte.

      Ak je oprava pod 80€ s DPH, poplatok za doručenie je:

      • 4,50€ s DPH – drobná elektronika (napr. mobil, tablet, notebook)

      • 7,20€ s DPH – kávovary (jednosmerná cesta)

      • 8,90€ s DPH – elektrické kolobežky (jednosmerná cesta)

Potrebujete ďalšie informácie?

Kontaktujte nás:


#vyzdvihnutie #zariadenie #osobny odber #kurier #servis

Dostali jste odpověď na svou otázku?