Přeskočit na hlavní obsah

Vyzdvihnutie zariadenia

Ako prevziať zariadenie zo servisu?

Aktualizováno před více než měsícem

Vaše zariadenie si môžete prevziať:

  • Osobne - na vopred dohodnutej pobočke

    • Pri vyzdvihnutí budeme od vás požadovať Protokol o oprave alebo pokladničný doklad o zaplatení opravy.

      Protokol o oprave môže byť v elektronickej alebo v papierovej forme, ktorý ste dostali pri odovzdaní zariadenia na servis.

  • Kurierom

    • Ak je oprava nad 70€ s DPH, poplatok za doručenie neplatíte.

      Ak je oprava pod 70€ s DPH, poplatok za doručenie je:

      • 4,50€ s DPH – drobná elektronika (napr. mobil, tablet, notebook)

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#vyzdvihnutie #zariadenie #osobny odber #kurier #servis

Dostali jste odpověď na svou otázku?