Přeskočit na hlavní obsah

Ako môžem zariadenie zaslať?

Ako môžem zariadenie zaslať na diagnostiku?

Aktualizováno před více než měsícem

Zariadenie k nám môžete zaslať niekoľkými spôsobmi

  • Bezplatne cez podacie miesto Packeta
    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu
    Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX ale iba na odbernom mieste Packety.

  • Na našu adresu poštou alebo kuriérom
    iFix s.r.o.
    Námestie hraničiarov 6/A
    851 03 Bratislava
    Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

  • Bezplatne prostredníctvom služby DPD
    Na stránke DPD si vytvoríte návratový štítok. Následne zásielku odovzdáte cez odberné miesto DPD alebo DPD Box podľa inštrukcií.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu

  • Osobne na ktorejkoľvek našej pobočke


Nezabudnite na balík napísať číslo servisného protokolu alebo ho vytlačený priložiť k zariadeniu do balenia v opačnom prípade nebudeme vedieť zásielku identifikovať.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#servis #zariadenie #poslat #poskodenezariadenie #poplatok #dorucenie #kurier #notebook #smartfon #kavovar #tablet #kolobezka #mobil #sluchatka

Dostali jste odpověď na svou otázku?