Přeskočit na hlavní obsah

Ako viem stornovať objednávku?

O objednávku už nemám viac záujem, ako ju viem stornovať?

Aktualizováno tento týden

Ako viem stornovať objednávku?

V prípade, ak už o objednávku nemáte záujem, viete si ju sami stornovať. Možné je to viacerými spôsobmi:

  • Tlačidlom „Zrušiť objednávku“, ktoré nájdete v prvom notifikačnom e-maile pri potvrdení objednávky.

  • Prihlásením sa do svojho profilu v histórii objednávok a následne tlačidlom „Stornovať objednávku“ pri konkrétnej objednávke.

  • Kontaktovaním prostredníctvom:

    Nezabudnite vždy uviesť číslo vašej objednávky, ktorú si prajete stornovať.

(prvotný email, ktorý prišiel hneď po vytvorení objednávky)

Objednávku nie je možné stornovať, pokiaľ sme ju už zabalili alebo odovzdali kuriérovi, preto vám ju v niektorých prípadoch systém dovolí stornovať. Ak váhate nad stornom, prosíme, informujte nás čo najskôr.

Ak ste u nás objednali tovar, ktorý je v predobjednávke, v notifikačnom e-maile nájdete odkaz na svoj profil, kde môžete objednávku rovnako stornovať.
*služba funguje len pre registrovaných a prihlásených zákazníkov

Požiadali ste o storno objednávky. Aký je náš postup?

  • Objednávky stornujeme do 24 hodín v rámci pracovných dní.

  • Uhradené platby vraciame späť na pôvodnú formu úhrady, t. j.:

    • Online platba: Ak ste platili kartou (VISA, Mastercard, Paypal), platba vám bude vrátená priamo na túto kartu. Rýchlosť vrátenia závisí od vašej banky a vydavateľa karty. Štandardne je to do približne 5 pracovných dní. Banka na túto situáciu nemusí upozorniť, keďže iba zruší rezerváciu danej sumy.

    • Bankový prevod: Ak ste platili bankovým prevodom, po našom e-mailovom upozornení nám poskytnite IBAN. Následne vám platba bude vrátená bankovým prevodom do 5–7 pracovných dní.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.

Dostali jste odpověď na svou otázku?