Přeskočit na hlavní obsah

Storno odoslanej objednávky

Môžete stornovať moju zásielku/objednávku?

Aktualizováno před více než 3 týdny

V prípade, ak už bola Vaša objednávka expedovaná alebo je spracovaná na expedíciu, nedokážeme ju stornovať. Je však možnosť objednávku od kuriéra neprevziať. Následne sa nám vráti späť na centrálu a my ju potom v systéme stornujeme. Po obdržaní zásielky vás budeme Vás kontaktovať notifikačným emailom. Ak ste objednávku uhradili vopred, bude vám vrátená aj platba.

  • Online platba: Ak ste platili online kartou (VISA, MASTERCARD), platba vám bude vrátená priamo na túto kartu. Rýchlosť vrátenie platby závisí od vašej banky a vystavovateľa karty. Štandardne je to cca do 5 pracovných dní. Banka na túto situáciu nemusí upozorniť, nakoľko len zruší rezerváciu danej sumy.

  • Bankový prevod: Ak ste platili bankovým prevodom, po našom emailovom upozornení nám poskytnite IBAN. Následne vám platba bude vrátená bankovým prevodom do 5-7 pracovných dní.

Neexpedované objednávky vieme kedykoľvek stornovať. Kontaktujte nás prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe. V správe napíšte číslo Vašej objednávky, ktorú si želáte stornovať.


#storno #vratenieplatby #expedovanaobjednavka

Dostali jste odpověď na svou otázku?