Přeskočit na hlavní obsah

Možnosti platby

Aké mám možnosti platby? Ako viem uhradiť objednávku?

Aktualizováno před více než měsícem

Spôsob platby

​V našom e-shope si môžete vybrať jeden z nasledovných spôsobov platby:

  • Dobierka – platíte priamo kuriérovi v hotovosti alebo kartou, prípadne je úhrada cez aplikáciu dopravcu

  • Platba kartou – platobnymi kartami VISA a Mastercards, pripadne cez obľúbené penaženky

    • Apple Pay

    • Google Pay

  • Bankový prevod – posielame predfaktúru k úhrade, po jej úhrade začneme spracovávať objednávku

  • Hotovosť – iba pre osobné odbery na predajniach

Viac informácií o spôsoboch platby nájdete na našom webe v sekcii Platobné možnosti.


​​Bankový prevod

Po tom, čo si vytvoríte objednávku s platbou bankovým prevodom, bude vám na email poslaná zálohová (proforma) faktúra. Na faktúre nájdete aj QR kód, ktorý vám uľahčí platbu. Stačí naskenovať, skontrolovať a zaplatiť. Máte istotu, že sa nepomýlite.
Objednávka, ktorá bola vytvorená s platbou bankovým prevodom alebo online platbou, bude stornovaná v prípade, ak úhradu systém nezaevidujeme do 5 dní.

Platba za objednávku uhradenú bankovým prevodom sa páruje na základe dvoch údajov:

  • správnej sumy

  • správne uvedeného variabilného symbolu.

V prípade, že jeden z týchto údajov nesedí, platba sa s objednávkou nespáruje a tá bude po niekoľkých dňoch automaticky stornovaná.

Ak prišiel email s predmetom „Pripomienka platby“ a objednávku ste uhradili, poprosíme Vás, aby ste nám o úhrade poslali potvrdenie prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole na našom webe.
Príslušné oddelenie preverí platbu, je totiž možné, že ste pri platbe zadali nesprávnu sumu / variabilný symbol. Po preverení platby Vás budeme kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe. Ak ste údaje pri úhrade vyplnili správne, ignorujte daný email, pravdepodobne systém ešte nespracoval platbu.

Online platba (platba kartou, Apple Pay, Google Pay)

Po vytvorení objednávky ste automaticky presmerovaní na platobnú bránu, kde môžete úhradu vykonať. Ak platba neprebehne, môžete ju vykonať opätovne. Stačí sa prihlásiť do svojho konta na našom webe a v sekcii História objednávok si nájsť konkrétnu objednávku kde v detaile objednávky nájdete tlačilo "Zaplatiť objednávku" na opätovné uhradenie. Manuálne odkaz k úhrade nevieme poslať kvôli bezpečnosti.

Platba kartou najčastejšie nemusí prebehnúť z týchto dôvodov:

💳 1. Nedostatok finančných prostriedkov

  • Na účte nie je dostatočný zostatok na pokrytie platby.

🔒 2. Zamietnutie bankou (issuer declined)

  • Banka z bezpečnostných dôvodov transakciu zablokuje (napr. podozrenie na podvod).

  • Platobná karta nie je autorizovaná pre online transakcie.

📵 3. Neúspešné overenie 3D Secure (napr. SMS kód alebo mobilná aplikácia)

  • Zákazník nesprávne zadá overovací kód.

  • Nestihne overenie v časovom limite.

  • Nemá aktivovanú mobilnú aplikáciu banky.

🛑 4. Expirácia alebo neplatnosť karty

  • Platobná karta je po dátume platnosti.

  • Karta bola zrušená alebo nahlásená ako stratená/odcudzená.

🌐 5. Problém s internetovým pripojením alebo prehliadačom

  • Narušený priebeh platby v dôsledku zlyhania spojenia alebo blokovania pop-up okna.

💼 6. Chyba na strane platobnej brány alebo e-shopu

  • Dočasný výpadok platobnej brány.

  • Nesprávne nastavenie platobnej integrácie v e-shope.

💲 7. Platobný limit alebo blokácia na karte

  • Denný/týždenný limit na platby bol prekročený.

  • Karta má nastavené obmedzenia na online transakcie.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#sposobplatby #platba #dobierka #paypal #hotovost #platbakartou #bankovyprevod #qrkod

Dostali jste odpověď na svou otázku?