Prišiel vám e-mail "Neevidujeme platbu za objednávku"?
Objednávka, ktorá bola vytvorená s platbou bankovým prevodom alebo online platbou, bude stornovaná v prípade, že jej úhradu nezaevidujeme do 5 dní.
Párovanie platby s objednávkou uhradenej bankovým prevodom prebieha na základe dvoch faktorov:
správnej sumy
správneho variabilného symbolu (číslo objednávky)
Ak je jeden z týchto údajov nesprávny, platba sa s objednávkou nespáruje automaticky.
V prípade, že Vám prišiel email s predmetom „Pripomienka platby“ a objednávku ste uhradili, poprosíme Vás, aby ste nám poslali potvrdenie o úhrade prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole na našom webe.
Príslušné oddelenie preverí platbu, je totiž možné, že ste pri platbe zadali nesprávnu sumu / variabilný symbol. Po preverení platby Vás budeme kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe.
Ak ste údaje pri úhrade vyplnili správne, ignorujte daný email, pravdepodobne systém ešte nespracoval platbu.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#uhrada #objednavky #bankovyprevod