Přeskočit na hlavní obsah

Neevidujeme platbu za objednávku

Neevidujeme platbu za objednávku

Aktualizováno před více než měsícem

Prišiel vám e-mail "Neevidujeme platbu za objednávku"?

Objednávka, ktorá bola vytvorená s platbou bankovým prevodom alebo online platbou, bude stornovaná v prípade, že jej úhradu nezaevidujeme do 5 dní.

Párovanie platby s objednávkou uhradenej bankovým prevodom prebieha na základe dvoch faktorov:

  • správnej sumy

  • správneho variabilného symbolu (číslo objednávky)


Ak je jeden z týchto údajov nesprávny, platba sa s objednávkou nespáruje automaticky.

V prípade, že Vám prišiel email s predmetom „Pripomienka platby“ a objednávku ste uhradili, poprosíme Vás, aby ste nám poslali potvrdenie o úhrade prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole na našom webe.
Príslušné oddelenie preverí platbu, je totiž možné, že ste pri platbe zadali nesprávnu sumu / variabilný symbol. Po preverení platby Vás budeme kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe.

Ak ste údaje pri úhrade vyplnili správne, ignorujte daný email, pravdepodobne systém ešte nespracoval platbu.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#uhrada #objednavky #bankovyprevod

Dostali jste odpověď na svou otázku?