Přeskočit na hlavní obsah

Manuálna Reklamácia

Ako odoslať tovar na reklamáciu? Ako dlho budete reklamáciu riešiť? V akom stave je moja reklamácia?

Aktualizováno tento týden

Dôležité upozornenie

Tovar si skontrolujte ihneď po prevzatí, najlepšie priamo pred kuriérom. V prípade, že Vám bol doručený poškodený produkt, je potrebné spísať aj škodový zápis s kuriérom a taktiež nám situáciu nahlásiť do 12 hodín od obdržania zásielky. Ak do 12 hodín nebude škoda nahlásená, následná reklamácia bude automaticky zamietnutá.

Situáciu viete nahlásiť prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo emailom na [email protected]. Nezabudnite do správy priložiť fotky, ktoré nám pomôžu situáciu rýchlejšie vyriešiť. Po tom, čo nahlásite škodu, vás bude kontaktovať príslušné oddelenie s informáciami o ďalšom postupe.


Manuálne podanie reklamácie

Vhodné podať v prípade, že reklamujete viac produktov naraz, vybavuje sa cez papierové formuláre.

Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov:

  • Stiahnite si a vyplňte Reklamačný formulár, ktorý nájdete v sekcii Reklamácie

  • Pripravte zásielku

Do zásielky priložte:

  • Vyplnený reklamačný formulár – Bez formulára nemôžeme zásielku identifikovať a spracovať reklamáciu. Uveďte všetky dôležité informácie, ako číslo objednávky, reklamovaný tovar, dôvod reklamácie a požadovaný spôsob riešenia.

  • Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná.

Spôsoby poslania zásielky späť k nám:

  • Bezplatne cez podacie miesto Packeta
    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu
    Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX ale iba na odbernom mieste Packety.

  • Na našu adresu poštou alebo kuriérom
    iFix s.r.o.
    Námestie hraničiarov 6/A
    851 03 Bratislava
    Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

  • Bezplatne prostredníctvom služby DPD
    Na stránke DPD si vytvoríte návratový štítok. Následne zásielku odovzdáte cez odberné miesto DPD alebo DPD Box podľa inštrukcií.
    Potrebné informácie k tejto službe nájdete aj v našom blogu

  • Osobne na ktorejkoľvek našej pobočke


​Dôležité informácie

  • Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.

  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. Toto potvrdenie slúži na to, aby sme mohli zásielku sledovať a taktiež pomôže v prípade problémov s doručením zásielky.

  • Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.

  • O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou, v prípade online reklamácie môžete stav sledovať na našom webe.

Lehota na vybavenie reklamácie

  • Zákonom stanovená lehota: 30 dní

  • Náš priemerný čas vybavenia reklamácie: 3-6 pracovných dní, ak máme tovar skladom (*môže sa v niektorých ročných obdobiach meniť)

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#reklamacia #onlinepodanie​ #manualnepodanie

Dostali jste odpověď na svou otázku?