Všetci vieme, že nikto nie je neomylný a tovar sa môže poškodiť aj počas prepravy. V takomto prípade, prosím, zachovajte chladnú hlavu a bezodkladne nás do 12 hodín od prevzatia zásielky kontaktujte e-mailom na eshop@fixservis.sk
Prosím, pošlite nám:
Fotku dodacieho listu, aby sme podľa čísla variabilného symbolu mohli dohľadať vašu objednávku v systéme.
Detailnú fotku poškodeného doručeného tovaru.
Fotka musí rovnako obsahovať aj náš štítok, ktorý bol nalepený na obale tovaru, vďaka ktorému vieme rýchlejšie identifikovať poškodený tovar.
Kompletnú fotku obalového materiálu. Budeme potrebovať:
Fotku krabice zo všetkých strán. Ak krabica obsahuje preliačenie alebo iné vizuálne poškodenie, pošlite fotku z tohto miesta.
Ak bola zásielka zabalená v bublinkovej fólií, je nutné poslať fotku bublinovej výplne v zrolovanom stave.
Fotky určite neposielajte rozostrene alebo odfotené v zlých svetelných podmienkach, či odseknuté alebo odrezané časti fotografie.
Fotka musí obsahovať zobrazenie celého poškodeného tovaru a nie len poškodenej časti.
Na základe vašich fotografií posunieme situáciu dopravcovi, ktorý ju bude riešiť. Pokiaľ fotografie alebo video dôkazy nebudete vedieť poskytnúť, nevieme so situáciou nič robiť.
Následne čakáme na vyjadrenie prepravcu. Po ich vyjadrení vás budeme kontaktovať.
Pri prevzatí objednávky od kuriéra je potrebné si každú zásielku vizuálne skontrolovať ešte počas jej prevzatia. V prípade poškodenia zásielky rovno spísať zápis o poškodení priamo s kuriérom. V opačnom prípade dopravcovia ako ani my nenesieme žiadnu zodpovednosť za prípadné neskoršie reklamácie.
Ak nám túto chybu nenahlásite, môže byť prípadne neskoršie odstúpenie od zmluvy či reklamácia z našej strany zamietnutá. Nahláste preto prosím všetko, ak máte čo i len malé podozrenie.
#poskodenytovar #reklamacia #vratenietovaru #odstupenieodzmluvy