Přeskočit na hlavní obsah

Poškodený tovar/iný tovar

Prišiel mi poškodený tovar/iný tovar. Ako mám postupovať?

Aktualizováno před více než měsícem

Upozornenie

Tovar si skontrolujte ihneď po prevzatí, najlepšie priamo pred kuriérom. V prípade, že Vám bol doručený poškodený produkt, je potrebné spísať aj škodový zápis a taktiež je nutné nám to nahlásiť do 12 hodín od obdržania zásielky. Ak do 12 hodín nebude škoda nahlásená, následná reklamácia bude automaticky neuznaná. Situáciu viete nahlásiť prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo emailom na [email protected].

Nahlásenie poškodenej zásielky

Prosíme, pošlite nám nasledovné:

  • Fotografiu dodacieho listu, aby sme podľa variabilného symbolu mohli dohľadať vašu objednávku v systéme.

  • Detailnú fotografiu poškodeného tovaru.

  • Fotografiu s naším štítkom, ktorý bol nalepený na obale tovaru – pomáha nám rýchlejšie identifikovať zásielku.

  • Kompletnú fotografiu obalového materiálu – budeme potrebovať:

    • Fotografie krabice zo všetkých strán. Ak je krabica preliačená alebo inak vizuálne poškodená, prosíme aj o detailné zábery týchto miest.

    • Všetko, čo sa nachádzalo v balíku – výplň, baliaci materiál, bublinková fólia a pod.

Tieto podklady budeme ďalej odovzdávať prepravnej spoločnosti. Fotografie sú nevyhnutné pre správne vybavenie reklamácie poškodeného tovaru.

Prosíme vás, aby:

  • fotografie neboli rozmazané, tmavé alebo zle nasnímané,

  • na fotografiách bol viditeľný celý poškodený tovar, nie iba poškodené miesto,

  • fotky neobsahovali odrezané alebo orezané časti.

Na základe vašich fotografií zašleme podnet prepravnej spoločnosti, ktorá sa bude situáciou ďalej zaoberať. Po obdržaní ich vyjadrenia (zvyčajne 2-5 pracovné dni od podania sťažnosti) vás budeme kontaktovať s navrhovaním riešením.

Fotky poškodenej zásielky sú dôležité

Ak nebudete schopní poskytnúť fotografie alebo video dôkazy, nebudeme môcť reklamáciu ďalej riešiť.
Ak nám poškodenie vôbec nenahlásite, môže byť neskoršia reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy zamietnuté. Preto prosím nahláste aj podozrenie na poškodenie, aj keď sa vám zdá byť len drobnosť.

Iná objednávka v balíku

Žiaľ, občas môže dôjsť k zámene štítkov na zásielkach z našej strany alebo zo strany prepravnej spoločnosti. V prípade, že ste obdržali objednávku určenú inému zákazníkovi, prosíme, informujte nás čo najskôr prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole na našej webovej stránke.

Zašlite nám prosím:

  • fotografiu tovaru, ktorý vám bol doručený

  • fotografiu dodacieho (expedičného) listu, ktorý sa nachádzal v balíku.

Následne vás budeme kontaktovať a situáciu sa pokúsime čo najrýchlejšie vyriešiť.

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#poskodenytovar #reklamacia #vratenietovaru #odstupenieodzmluvy #poskodenazasielka

Dostali jste odpověď na svou otázku?