Hoci sú všetky produkty, ktoré predávame, zo svojej podstaty testované, bezchybné a funkčné, môžu sa časom pokaziť alebo vo výnimočných prípadoch byť chybné už pri samotnom predaji. Boli by sme veľmi radi, keby sa tieto situácie nestávali, ale žiaľ, nie je v našich silách to úplne ovplyvniť. Výrobná chyba sa v niektorých prípadoch môže prejaviť až po dlhšom používaní produktu.
Tovar zakúpený cez e-shop
pošlite nám, prosím, tovar na reklamáciu spolu s vyplneným formulárom – Reklamačný formulár.
Do zásielky, prosím, nezabudnite pripojiť aj vyplnený reklamačný formulár. Bez formulára nebudeme vedieť zásielku identifikovať a spracovať reklamáciu. Vo formulári vyplňte všetky informácie, ako je číslo objednávky, tovar, ktorý reklamujete, dôvod reklamácie a spôsob vyriešenia.
Reklamáciu môžete poslať:
Bezplatne cez výdajné miesto Packeta*
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 95642760.Na našu adresu poštou alebo kuriérom:
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 BratislavaZásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.
Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.
Rozhodli ste sa tovar reklamovať? Poprosíme vás:
Vráťte tovar v pôvodom obale.
Vyplňte a priložte do zásielky reklamačný formulár.
Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia vám nebude uznaná.
Pri odoslaní zásielky si pýtajte od dopravcu trasovacie číslo alebo potvrdenie, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť.
Ak nás navštívite osobne na niektorej predajni, kolegovia iba prevezmú vašu reklamáciu a odošlú ju na našu centrálu. Spracovaniu sa bude venovať náš tím z reklamačného oddelenia.
Stav reklamácie
O aktuálnom stave vašej reklamácie Vás budeme po prijatí reklamácie informovať e-mailovou notifikáciou.
Doba reklamácie
Na vybavenie reklamácie je zákonom stanovená lehota 30 dní. Zo skúseností vieme, že reklamácie vybavujeme do 5 až 10 pracovných dní. Ak máme tovar skladom, vyriešime reklamáciu rýchlejšie.
Nezodpovedali sme vaše otázky? Kontaktujte nás prostredníctvom:
Chat-u (vpravo dolu na stránke)
E-mail-u - reklamacie@fixservis.sk
#nahradnydiel #reklamacia #reklamacnyformular #reklamaciatovaru #reklamaciaproduktu #chcemreklamovat #formular