Přeskočit na hlavní obsah
Reklamácia tovaru - E-shop

Ako pošlem tovar na reklamáciu? Ako dlho budete reklamáciu riešiť? V akom stave je moja reklamácia? Kedy mi vrátite peniaze?

Aktualizováno před více než 10 měsíci

Hoci sú všetky produkty, ktoré predávame, zo svojej podstaty testované, bezchybné a funkčné, môžu sa časom pokaziť alebo vo výnimočných prípadoch byť chybné už pri samotnom predaji. Boli by sme veľmi radi, keby sa tieto situácie nestávali, ale žiaľ, nie je v našich silách to úplne ovplyvniť. Výrobná chyba sa v niektorých prípadoch môže prejaviť až po dlhšom používaní produktu.

Tovar zakúpený cez e-shop

Do zásielky, prosím, nezabudnite pripojiť aj vyplnený reklamačný formulár. Bez formulára nebudeme vedieť zásielku identifikovať a spracovať reklamáciu. Vo formulári vyplňte všetky informácie, ako je číslo objednávky, tovar, ktorý reklamujete, dôvod reklamácie a spôsob vyriešenia.

Reklamáciu môžete poslať:

  1. Bezplatne cez výdajné miesto Packeta*
    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 95642760.

  2. Na našu adresu poštou alebo kuriérom:
    iFix s.r.o.
    Námestie hraničiarov 6/A
    851 03 Bratislava

    Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

  3. Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.

Rozhodli ste sa tovar reklamovať? Poprosíme vás:

  • Vráťte tovar v pôvodom obale.

  • Vyplňte a priložte do zásielky reklamačný formulár.

  • Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia vám nebude uznaná.

  • Pri odoslaní zásielky si pýtajte od dopravcu trasovacie číslo alebo potvrdenie, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť.

  • Ak nás navštívite osobne na niektorej predajni, kolegovia iba prevezmú vašu reklamáciu a odošlú ju na našu centrálu. Spracovaniu sa bude venovať náš tím z reklamačného oddelenia.

Stav reklamácie

O aktuálnom stave vašej reklamácie Vás budeme po prijatí reklamácie informovať e-mailovou notifikáciou.

Doba reklamácie

Na vybavenie reklamácie je zákonom stanovená lehota 30 dní. Zo skúseností vieme, že reklamácie vybavujeme do 5 až 10 pracovných dní. Ak máme tovar skladom, vyriešime reklamáciu rýchlejšie.

Nezodpovedali sme vaše otázky? Kontaktujte nás prostredníctvom:


#nahradnydiel #reklamacia #reklamacnyformular #reklamaciatovaru #reklamaciaproduktu #chcemreklamovat #formular

Dostali jste odpověď na svou otázku?