Přeskočit na hlavní obsah
Manuálna Reklamácia

Ako odoslať tovar na reklamáciu? Ako dlho budete reklamáciu riešiť? V akom stave je moja reklamácia?

Aktualizováno před více než měsícem

Vhodné pre viac produktov naraz, vybavuje sa cez papierové formuláre.

Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov:

1. Stiahnite si a vyplňte Reklamačný formulár

2. Pripravte zásielku
Do zásielky, prosím, priložte:

  1. Vyplnený reklamačný formulár – Bez formulára nemôžeme zásielku identifikovať a spracovať reklamáciu. Uveďte všetky dôležité informácie, ako číslo objednávky, reklamovaný tovar, dôvod reklamácie a požadovaný spôsob riešenia.

  2. Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná.

  3. Tovar v pôvodnom obale. Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia nebude uznaná.

3. Odošlite tovar jednou z možností:

1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX.

2. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

3. Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.

Dôležité informácie

  • Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.

  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.

  • Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.

  • O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.

Lehota na vybavenie reklamácie

  • Zákonom stanovená lehota: 30 dní

  • Naša priemerná doba vybavenia: 5 až 10 pracovných dní

  • Ak je tovar skladom, reklamáciu vybavíme rýchlejšie.

Dostali jste odpověď na svou otázku?