Přeskočit na hlavní obsah

Reklamácia tovaru

Chcem reklamovať tovar kúpený na predajni, ako mám postupovať?

Aktualizováno před více než 3 týdny

Tovar zakúpený na predajni

  • je potrebné priniesť tovar späť do predajne, kde ste ho pôvodne zakúpili

  • k tovaru je potrebné priložiť pokladničný doklad o kúpe

  • s pracovníkmi na pobočke vypíšete reklamačný protokol

  • pracovníci odošlú reklamáciu na reklamačné oddelenie, ktoré sa bude situácii venovať.

  • O celom priebehu budete informovaný notifikačným emailom

Tovar zakúpený cez eshop objednávku

Využiť môžete 2 formy reklamácie:

Lehota na vybavenie reklamácie

  • Zákonom stanovená lehota: 30 dní

  • Náš priemerný čas vybavenia reklamácie: 10 pracovných dní (*môže sa v niektorých ročných obdobiach meniť)

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.


#reklamaciaproduktu #reklamacia #online #predajna

Dostali jste odpověď na svou otázku?