Tovar zakúpený na predajni
je potrebné priniesť tovar späť do predajne, kde ste ho pôvodne zakúpili
k tovaru je potrebné priložiť pokladničný doklad o kúpe
s pracovníkmi na pobočke vypíšete reklamačný protokol
pracovníci odošlú reklamáciu na reklamačné oddelenie, ktoré sa bude situácii venovať.
O celom priebehu budete informovaný notifikačným emailom
Tovar zakúpený cez eshop objednávku
Využiť môžete 2 formy reklamácie:
Lehota na vybavenie reklamácie
Zákonom stanovená lehota: 30 dní
Náš priemerný čas vybavenia reklamácie: 10 pracovných dní (*môže sa v niektorých ročných obdobiach meniť)
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#reklamaciaproduktu #reklamacia #online #predajna