Ako prebieha vrátenie platby pri reklamácii?
Ak ste zaslali tovar na reklamáciu:
Vrátime vám nielen cenu tovaru, ale aj náklady na dopravu a platbu, ktoré boli súčasťou objednávky. Platbu spracujeme do 5–7 pracovných dní po ukončení reklamácie a vrátime ju na účet, ktorý ste uviedli v reklamačnom protokole alebo pri podaní online.
Poznámka: Vrátenie platby za dopravu a platbu sa vzťahuje iba v prípade, že objednávka obsahovala len jeden produkt a daný produkt reklamujete.
Ak ste reklamáciu zaslali na vlastné náklady:
Podľa zákona sme povinní preplatiť tieto náklady iba do výšky najnižších nákladov na našu dopravu. Ak ste však použili naše služby Packeta alebo DPD pre reklamáciu, doručenie je pre vás bezplatné.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom chatu, ktorý nájdete vpravo dole alebo prostredníctvom kontaktného formuláru na našom webe.
#vratenieplatby #reklamacia #vratka #odstupenie